933 One Piece

صورة Shqqaa
بواسطة Shqqaa
2019/02/17 0 566,945
غير مسجل متابع

2019/02/17

غير مسجل
nice
غير مسجل متابع

2019/02/17

غير مسجل
ما هو الذي بعد تسعة ايام
غير مسجل متابع

2019/02/17

غير مسجل
بعد تسعة ايام الحرب
غير مسجل متابع

2019/02/17

غير مسجل
وااااااااااااو يجب الاستفادة من ماماماماما بيقمام ، بدأت المعركة من الان
غير مسجل متابع

2019/02/17

غير مسجل
سوباراشي
حمتو متابع

2019/02/17

حمتو
اتوقع ان الحرب حتكون بيق مام ضد كايدو
غير مسجل متابع

2019/02/17

غير مسجل
اتوقع الحرب اصير بين الشوغن ولبيغ ماما ولوفي وكايدو
mahdi متابع

2019/02/17

mahdi
ما هو الذي بعد تسعة ايام
المعركة النهائية انظر تحت كلام بيغ مام
mahdi متابع

2019/02/17

mahdi
اتوقع الحرب اصير بين الشوغن ولبيغ ماما ولوفي وكايدو
لا تنسى سوبر نوفا
غير مسجل متابع

2019/02/17

غير مسجل
ما هو الذي بعد تسعة ايام
المعركة النهاءية
غير مسجل متابع

2019/02/17

غير مسجل
ما هو الذي بعد تسعة ايام
انقلاب ضد الشوعن
غدير حيدر متابع

2019/02/17

غدير حيدر
لا تنسى سوبر نوفا
شنو السوبر نوفا لسى مافهمتهه؟
غير مسجل متابع

2019/02/18

غير مسجل
السوبر نوفا هم المستجدون الاحد عشر... (لوفي ، كيد، لاو، هاوكينز، و غيرهم) عد الى الحلقة في الانمي 390
غير مسجل متابع

2019/02/18

غير مسجل
اسمهة الموسمة مو المحظية
غير مسجل متابع

2019/02/18

غير مسجل
ما هو الذي بعد تسعة ايام
المعركه النهائيه يمكن قصده الحرب
غير مسجل متابع

2019/02/18

غير مسجل
مازالت حاقد على كايدو كنت اتوقع انه تأئه طلع شر مطلق وقوي ليت البق ماما تهزمه شر هزيمه
غير مسجل متابع

2019/02/18

غير مسجل
لا اتوقع ان الامور تكون بهاي السهولة ومعركة وخلص اكيد في لسه مفاجآت كتير والفصل في اوله اذا فلامينجوا اكتر من 120 فصل فكيف كايدو يمكن 200 -300 فصل
غير مسجل متابع

2019/02/19

غير مسجل
ما هو الذي بعد تسعة ايام
المعركه النهائيه بين كايدو وقبعه القش وبعدها لوفي هيكسب وبعدها البيج مام زاكرتها هترجع وهتحارب لوفي لوفي هيكسب بس ب مساعده لاو وهيكون ف الوقت دا اللحيه السوداء جاه وانو لاجل البونجليف هيخدوا ويمشي يروح لشانكس علشان اخر بونجليف بس مش هيلاقي شانكس هيكون لوفي خف من المعركه معلومه ( لوفي ايقذ فاكهته ف معركته مع كايدو) مش عايز احرق اكتر ههههههههه
غير مسجل متابع

2019/02/19

غير مسجل
لا اتوقع ان الامور تكون بهاي السهولة ومعركة وخلص اكيد في لسه مفاجآت كتير والفصل في اوله اذا فلامينجوا اكتر من 120 فصل فكيف كايدو يمكن 200 -300 فصل
لا مظنش لان اودا قال ف النهايه متبقي تسعه ايام ع المعركه النهائيه بمعني معركه لوفي وكايدو
غير مسجل متابع

2019/02/19

غير مسجل
اللي بيسال ع المعركه النهائيه هي: المعركه النهائيه بين كايدو وقبعه القش وبعدها لوفي هيكسب وبعدها البيج مام زاكرتها هترجع وهتحارب لوفي لوفي هيكسب بس ب مساعده لاو وهيكون ف الوقت دا اللحيه السوداء جاه وانو لاجل البونجليف هيخدوا ويمشي يروح لشانكس علشان اخر بونجليف بس مش هيلاقي شانكس هيكون لوفي خف من المعركه معلومه ( لوفي ايقذ فاكهته ف معركته مع كايدو) مش عايز احرق اكتر ههههههههه ....لا بس هحرق: كدا تيتش معاه تلاته بونجليف وشانكس معاه واحد هيخف من جروحه وكدا هيروح يقااابل تيتش هتبدأ حرب بين تيتش و لوفي ودي اسمها معركه الزعامه اللي هيكسب هيبق ملك القراصنه لوفي طبعآ فاز هو وطاقمه... وبعدها شانكس يجي ومعاه اخر بونجليف اللذي يؤدي اللي كنز الوان بيس بس شانكس طلع خاين وطعن لوفي ب السيف.... من اراد تكمله يقولي.
غير مسجل متابع

2019/02/19

غير مسجل
المعركه النهائيه بين كايدو وقبعه القش وبعدها لوفي هيكسب وبعدها البيج مام زاكرتها هترجع وهتحارب لوفي لوفي هيكسب بس ب مساعده لاو وهيكون ف الوقت دا اللحيه السوداء جاه وانو لاجل البونجليف هيخدوا ويمشي يروح لشانكس علشان اخر بونجليف بس مش هيلاقي شانكس هيكون لوفي خف من المعركه معلومه ( لوفي ايقذ فاكهته ف معركته مع كايدو) مش عايز احرق اكتر ههههههههه
مش عايز تحرق ههههه فين مصدرك طيب
غير مسجل متابع

2019/02/19

غير مسجل
انقلاب ضد الشوعن
الجيل الأسوء
غير مسجل متابع

2019/02/19

غير مسجل
الجيل الأسوء
غير مسجل متابع

2019/02/19

غير مسجل
اللي بيسال ع المعركه النهائيه هي: المعركه النهائيه بين كايدو وقبعه القش وبعدها لوفي هيكسب وبعدها البيج مام زاكرتها هترجع وهتحارب لوفي لوفي هيكسب بس ب مساعده لاو وهيكون ف الوقت دا اللحيه السوداء جاه وانو لاجل البونجليف هيخدوا ويمشي يروح لشانكس علشان اخر بونجليف بس مش هيلاقي شانكس هيكون لوفي خف من المعركه معلومه ( لوفي ايقذ فاكهته ف معركته مع كايدو) مش عايز احرق اكتر ههههههههه ....لا بس هحرق: كدا تيتش معاه تلاته بونجليف وشانكس معاه واحد هيخف من جروحه وكدا هيروح يقااابل تيتش هتبدأ حرب بين تيتش و لوفي ودي اسمها معركه الزعامه اللي هيكسب هيبق ملك القراصنه لوفي طبعآ فاز هو وطاقمه... وبعدها شانكس يجي ومعاه اخر بونجليف اللذي يؤدي اللي كنز الوان بيس بس شانكس طلع خاين وطعن لوفي ب السيف.... من اراد تكمله يقولي.
خيالك واسع اوي ومستوحي من نظريه خيانه شانكس للوفي والايام القادمه هتثبتلك عكس ذلك لم شانكس ينقذ لوفي ف الحرب العظمي
غير مسجل متابع

2019/02/19

غير مسجل
خيالك واسع اوي ومستوحي من نظريه خيانه شانكس للوفي والايام القادمه هتثبتلك عكس ذلك لم شانكس ينقذ لوفي ف الحرب العظمي
خيالي واسع فعلا .. وبقول ان البيج مام هتساعد طاقم قبعه القش ضد كايدو وطاقمه ...بس الحرب النهائيه اظن ان اسطول قبعه القش ضد اسطول كايدو لو في مصر علي هزيمه كايد لن يترك البيج مام تعاركه
غير مسجل متابع

2019/02/19

غير مسجل
شانكس لن ينقذ لوفي مجددآ انه ليس نظام اودا ..علي لوفي رد الجميل وانقاذ شانكس ..لا ادري ما الذي سيحدث لشانكس لكن اظن انه سينقذه من تيتش ف تيتش اصبح قوي جدآ بعد السنتين و بلاخص يملك فاكهه الزلزال التدمريه
غير مسجل متابع

2019/02/19

غير مسجل
مش عايز تحرق ههههه فين مصدرك طيب
مستوحي من خيالي
غير مسجل متابع

2019/02/20

غير مسجل
أنا عن نفسي كلام بدون مصدر موثوق يعد مجرد توقعات ما أكثر
انسان بلا عنوان متابع

2019/02/20

انسان بلا عنوان
يعني الهواء الطلق هههههههه
غير مسجل متابع

2019/02/20

غير مسجل
منهم السوبر نوفاء
غير مسجل متابع

2019/02/21

غير مسجل
منهم السوبر نوفاء
عيال عمي
محمد وليد متابع

2019/02/21

محمد وليد
محدش يعرف يا جماعه الحلقه بتاعت المانجه دى هتتعرض امتا صوت و و صورة اعنى فيديو
محمد وليد متابع

2019/02/21

محمد وليد
مينفعش أن كل حلقه من مسلسل ون بيس بيتعرض مرة و أحده فى كل أسبوع هو لماذا لا يعرض حلقه كل يوم او حلقتين فى كل اسبوع
غير مسجل متابع

2019/02/22

غير مسجل
محدش يعرف يا جماعه الحلقه بتاعت المانجه دى هتتعرض امتا صوت و و صورة اعنى فيديو
الفديو حالين بيعرض اخر لحظات هروب لوفي من البيج ماما بعد هزيمة كتكوري وكل اسبوع بينزل حلقه
غير مسجل متابع

2019/02/22

غير مسجل
فصل مابي شي شوكت هيبده الحماس ؟؟؟؟؟؟و سرعة شغلك بالترجمة فنون جنت كل أسبوع بس هسه كل أسبوعين أو اصلن مو محدد الوكت نضم الوالوقت
غير مسجبروتول متابع

2019/02/22

غير مسجبروتول
٩ايام يعني ثلاثه شهور وشي
غير مسجل متابع

2019/03/01

غير مسجل
ما هو الذي بعد تسعة ايام
حرب ضد كايدو
غير مسجل متابع

2019/04/16

غير مسجل
حلق جيدة

غير مسجل متابع

2019/04/16

غير مسجل
حرب ضد كايدو
غير مسجل متابع

2019/05/20

غير مسجل
لا مظنش لان اودا قال ف النهايه متبقي تسعه ايام ع المعركه النهائيه بمعني معركه لوفي وكايدو
تسع ايام ون بيسيه مش تسع ايام من ايامنا
غير 0 متابع

2019/06/08

غير 0
ما هو الذي بعد تسعة ايام
الحرب بين كايدو والبقيه
غير مسجل متابع

2019/06/22

غير مسجل
المعركة النهائية انظر تحت كلام بيغ مام
ولا تنسي سابووو في لقاء مع الادميرال كيزاروو في وانوو ????????
غير مسجل متابع

2020/04/04

غير مسجل
منين بتجيبو هل حكي؟؟
© 2020 شقاع. ببساطة لك